Szkoła Podstawowa nr 1
z Oddziałami Integracyjnymi
im. Adama Mickiewicza
w Chrzanowie  

Ogłoszenia

Ogłoszenia

Szanowni Państwo,
wkrótce rozpoczniemy naukę w systemie stacjonarnym w okresie stanu epidemii COVID – 19. Wiem, że mają Państwo obawy związane z powrotem dzieci do szkoły i nauką w trybie stacjonarnym.
Zapewniam, że zdrowie uczniów jest dla nas priorytetem, dlatego przygotowaliśmy procedury bezpieczeństwa oraz postępowania na wypadek pojawienia się podejrzenia zarażenia koronawirusem. Bedą one dostępne na stronie naszej szkoły. Najważniejsze, abyśmy wszyscy poważnie potraktowali te zasady.
Zdaję sobie sprawę, że wprowadzone procedury mogą być niedogodne dla uczniów czy dla rodziców, ale bezpieczeństwo i zdrowie społeczności szkolnej: uczniów, nauczycieli, pracowników, a także waszych rodzin jest ważniejsze. Musimy zrobić wszystko by zminimalizować ryzyko zachorowań na COVID – 19, dlatego bezwzględnie będziemy przestrzegać wprowadzonych procedur bezpieczeństwa w naszej szkole.
Najważniejsze zmiany i zalecenia:

Czytaj więcej: LIST DYREKTORA SZKOŁY NA ROZPOCZĘCIE ROKU SZKOLNEGO

 

Poniżej przedstawiamy harmonogram Rozpoczęcia Roku Szkolnego w naszej szkole dla klas II - VIII

 

Harmonogram

 
WYPRAWKA SZKOLNA
 
Powoli zbliża się nowy rok szkolny. 
Przedstawiamy Państwu orientacyjną listę wymaganych rzeczy, w które oprócz plecaka i podręczników należy wyposażyć dzieci. Mamy nadzieję, że będzie ona ułatwieniem, zwłaszcza dla Rodziców pierwszoklasistów.
 
Zeszyt 16 kart w trzy linie
Zeszyt 16 kart w kratkę
Klej biurowy w sztyfcie
Klej magik
Biały blok rysunkowy  
Biały blok techniczny
Kolorowy blok rysunkowy
Kolorowy blok techniczny
Papier kolorowy zwykły/ nie samoprzylepny/
Farby plakatowe najlepiej Astra, komplet pedzli, kubeczek
Kredki bambino,  pastele mokre i suche- małe zestawy
Plastelina Astra
Piórnik wyposażony w 2 ołówki, pióro zmazywalne,  gumkę, nożyczki, temperówkę, kredki ołówkowe, linijkę. 
Warto zwrócić uwagę na twardość ołówka i kredek. W klasie pierwszej dzieci ćwiczą pismo głównie pisząc ołówkiem. Polecamy ołówki miękkie B albo średnio twarde HB.
Stroj na w-f- biały podkoszulek,  granatowe spodenki.
Obuwie zamienne typu tenisówki, trampki, sznurowane, o miękiej nieślizgającej się podeszwie. 
Worek na obuwie.
Dodatkowo: 
Teczka na przybory plastyczne, bibuła, zestawy kreatywne. 
Okładki na zeszty i podręczniki.
 
O szczegółach zostaną Państwo powiadomieni na zebraniach z Rodzicami.

HARMONOGRAM ZWROTU PODRĘCZNIKÓW

Klasy 5 - 15.06.2020 (poniedziałek) do pudeł w budynku szkoły przy ul. Zielonej 15

Klasy 6 - 22.06.2020 (poniedziałek) do pudeł w budynku szkoły przy ul. Zielonej 15

Klasy 7 - 23.06.2020 (wtorek) do pudeł w budynku szkoły przy ul. Zielonej 15

Klasy 8 - 19.06.2020 (piątek) do pudeł w budynku szkoły przy ul. Zielonej 15


Podręczniki można oddawać w godz. od 8:00 do 14:00.


Jeżeli ktoś z Państwa nie będzie mógł oddać podręczników w wyznaczonych terminach, prosimy o kontakt z sekretariatem szkoły (tel. 326276044) lub można skontaktować się z Panią bibliotekarką Katarzyną Bienias poprzez dziennik elektroniczny Librus, dostosujemy wtedy termin zwrotu do Państwa możliwości i potrzeb.
Bardzo prosimy, aby podręczniki były spakowane do torby i podpisane.

 

Poniżej informacje dla rodziców klas 8 na temat Egzaminów.

Pobierz

HARMONOGRAM ZWROTU PODRĘCZNIKÓW KLAS 1- 4

Klasy I - 16.06. 2020 ( wtorek) do pudeł w budynku szkoły przy ul. Borelowskiego 1

Klasy II - 15.06.2020 ( poniedziałek) do pudeł w budynku szkoły przy ul. Zielonej 15

Klasy III - 19.06. 2020 ( piątek) do pudeł w budynku szkoły przy ul. Zielonej 15

Klasy IV - 17.06. 2020 ( środa) do pudeł w budynku szkoły przy ul. Borelowskiego 1

Podręczniki można oddawać w obu budynkach od godz. 7.00 do 17.00

Szanowni Rodzice!
Informuję, iż z dniem 18 maja 2020 r. następuje stopniowe wznowienie pracy w Szkole Podstawowej Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Adama Mickiewicza w Chrzanowie w okresie stanu epidemii.

Harmonogram wznawiania zajęć:
1.    Od 18 maja 2020r. – możliwość prowadzenia bezpośrednich zajęć specjalistycznych w tym rewalidacyjnych. (OŚWIADCZENIA)
2.    Od 25 maja 2020r. – możliwość wznowienia zajęć opiekuńczo-wychowawczych dla ucz. kl. I-III, z elementami zajęć dydaktycznych oraz organizacja konsultacji na terenie szkoły dla uczniów klasy  VIII. (DEKLARACJE, OŚWIADCZENIE)
3.    Od 1 czerwca – organizacja konsultacji dla uczniów wszystkich klas. (DEKLARACJE, OŚWIADCZENIE)

Zajęcia opiekuńczo-wychowawcze w szkole będą realizowane zgodnie z godzinami, wskazanymi przez rodziców w deklaracjach przyjęcia ucznia na zajęcia opiekuńczo-wychowawcze z elementami zajęć dydaktycznych, jednak nie dłużej niż dotychczasowy czas pracy świetlicy.

Zgodnie z wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego liczba miejsc na zajęcia opiekuńczo-wychowawczych i konsultacjach jest ograniczona.  

W czasie pracy szkoły będzie obowiązywał rygor sanitarny (m.in. z sali zostaną usunięte dywany, zabawki, uczniowie nie będą mogli przynosić niepotrzebnych przedmiotów  z domu, wyłącznie przybory szkolne i podręczniki) oraz szczególne procedury bezpieczeństwa, w tym przyprowadzania i odbierania dzieci oraz ich pobytu w szkole.
Zajęcia rewalidacji na terenie szkoły będą się odbywały wyłącznie z zgodą rodziców oraz po uzgodnieniu z Organem Prowadzącym.
Harmonogram konsultacji odbywających się na terenie szkoły będzie przekazywany  uczniom przez nauczycieli poszczególnych zajęć edukacyjnych.
Warunkiem uczestniczenia w konsultacjach jest złożenie przez ucznia w dniu, w którym po raz pierwszy uczestniczy w konsultacjach, Oświadczeń określonych w Procedurach Bezpieczeństwa, podpisanych przez rodziców.
 
W czasie epidemii pierwszeństwo w przyjęciu na zajęcia opiekuńczo-wychowawcze z elementami dydaktyki maja uczniowie, których rodzice nie mają możliwości pogodzenia pracy zawodowej z opieką nad dzieckiem.

Deklaracje przyjęcia dziecka na zajęcia opiekuńczo-wychowawcze z elementami zajęć dydaktycznych w czasie epidemii oraz wymagane oświadczenia (podpisanie oświadczeń jest obowiązkowe, brak podpisu powoduje, że dziecko nie zostanie przyjęte na te zajęcia)  dostępne są na stronie internetowej szkoły.
Własnoręcznie podpisane dokumenty należy dostarczyć w terminie do 20.05.2020 r. do godz. 15.00 w formie skanu na adres e-mailowy szkoły: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , bądź w formie papierowej do  skrzynki pocztowej znajdującej się szkole.
Obowiązujące w czasie epidemii procedury zamieszczone są na stronie szkoły.
Proszę Rodziców o zapoznanie się z procedurami obowiązującymi w czasie epidemii i ich przestrzeganie.

 

Procedury bezpieczeństwa dotyczące wznowienia pracy w SP1 Chrzanów

Procedury przyjmowania uczniów na zajęcia opiekuńczo – wychowawcze z elementami dydaktyki w SP1 Chrzanów

Procedury postępowania na wypadek podejrzenia zakażenia koronawirusem lub zachorowania na COVID-19